Zespół

Piotr Nawrot

Prezes Zarządu

Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, ukończył studia podyplomowe na kierunku „Nowoczesne Zarządzanie Kadrami” na Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu oraz Szkołę Trenerów Biznesu na Uniwersytecie Opolskim. Studia Executive MBA ukończył w Nottingham Trent University UK.

Doświadczony Manager i praktyk z wieloletnim stażem w branży medycznej i farmaceutycznej. Zarządzał dużymi zespołami marketingowymi i sprzedażowymi w krajowych i międzynarodowych koncernach farmaceutycznych. Budował zespoły efektywności biznesowej i analiz oraz zarządzania rynkiem.

W trakcie 17 letniej pracy w firmach farmaceutycznych był odpowiedzialny za budowanie zespołów komercyjnych w obszarze leków RX i OTC i zarządzanie nimi, planowanie strategii rozwoju firmy, zarządzanie efektywnością biznesową poszczególnych działów w firmie, politykę jakości oraz procedury aktywności marketingowych działów marketingu i sprzedaży.

Piotr Nawrot jest właścicielem Kancelarii Doradztwa Gospodarczego i Prawnego „CONCEPT” oraz współwłaścicielem Spółki „Medical – Hemp” opracowującej i produkującej dermokosmetyki z olejem Cannabis Sativa dla pacjentów z problemami chorób skóry.

Ratownik sudeckiej grupy GOPR i windsurfer szukający wietrznych spotów w kraju i poza jego granicami.

Grzegorz Szelążek

V-ce Prezes Zarządu

Absolwent Akademii Medycznej we Wrocławiu, specjalizację w dziedzinie neurologii uzyskał w Niemczech trakcie wieloletniej praktyki w klinikach niemieckich. Od 2007 roku Starszy Asystent Kliniki Neurologii w Goerlitz (Niemcy). Jednocześnie współwłaściciel oraz prezes zarządu Polsko-Niemieckiego Centrum Medycznego NEUROMED w Zgorzelcu. Członek Niemieckiego Towarzystwa Neurologicznego (Deutsche Gesellschaft für Neurologie, DGN) oraz Niemieckiego Towarzystwa Psychiatrii, Psychoterapii, Psychomatyki i Chorób Nerwowych (Deutsche Gesellschaft für Psychiatrie und Psychoterapie, Psychosomatik und Nervenheilkunde, DGPPN).

Podczas swej praktyki klinicznej w Niemczech przez wiele lat związany z badaniami klinicznymi, w latach 2003-2007 główny badacz (Principal Investigator) ośrodka badań klinicznych ClinPharm International w Goerlitz. Dysponuje olbrzymim doświadczeniem w prowadzeniu badań klinicznych fazy II-IV, zdobytym w ośrodkach w Goerlitz, Dreźnie i Lipsku.

Jako badacz uczestniczył w prowadzeniu ponad 30 badań klinicznych. Jakość ich prowadzenia została oceniona bardzo wysoko podczas audytów nadzorujących je instancji, w tym audyt FDA (USA).

Rafał Dżygóra

Dyrektor ds. Rozwoju Badań

Jest lekarzem- specjalistą chorób wewnętrznych . Ukończył Wydział Lekarski Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, po czym na tymże Uniwersytecie uzyskał tytuł naukowy doktora nauk medycznych. Jest absolwentem studiów podyplomowych w zakresie administracji zdrowiem publicznym i zarządzania szpitalem prowadzonych przez Instytut Zdrowia Publicznego Collegium Medium Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Od ponad 15 lat praktykuje jako lekarz oraz zarządza dużym przedsiębiorstwem leczniczym. Ma doświadczenie w prowadzeniu badań klinicznych jako badacz, które nabył w związku ze współpracą z niemieckim instytutem badań klinicznych Clinpharm oraz posiada stosowne certyfikaty niezbędne do przeprowadzania badań klinicznych. Legitymuje się również doświadczeniem w pracy w korporacji farmaceutycznej Eli Lilly & Comp.

Mateusz Wolfson

Dyrektor Ośrodka Klinicznego w Kłodzku

Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, Wydział Rehabilitacja. Od 2000 r. do 2001 r. praca w charakterze asystenta ds. informacji i komunikacji przy organizacji wirtualnych targów kariery dla firmy Hobsons International, celem targów była rekrutacja studentów z uniwersytetów technicznych z Europy Wschodniej, Rosji oraz Francji na rzecz Brytyjskiego sektora IT. Aix en Provence Francja. Od 2001 do 2002 studia oraz praca w NZOZ Salus Centrum Medyczne S.C w charakterze osoby odpowiedzialnej za rozliczenia usług medycznych.

Od 2003 r. do 2005 r. praca na stanowisku kierownika tworzącego się działu fizjoterapii NZOZ Salus Centrum Medyczne S.C. Od 2006 r. do 2007 r. praca na stanowisku asystent Fizjoterapeuty Szpitala Marie Clarac oddział Ortopedii. Montreal Kanada. Od 2005 r. do dzisiaj Członek Zarządu Centrum Medycznego Salus Sp. z o.o.

Od 2007 r. zakłada firmę Ortis S.C zajmującą się sprzedażą sprzętu Ortopedycznego i Medycznego na terenie Dolnego Śląska i Opolszczyzny.

W latach 2005 r. - 2013 r. w ramach Centrum Medycznego Salus odpowiada za rozwój, otwiera nowe oddziały firmy między w nowej Rudzie, Bożkowie, Dusznikach Zdroju.

Od 2013 r. współzałożyciel Prezes Zarządu Centrum Terapii Laserowej Sp. Zo.o.

2014 r. współzałożyciel i członek zarządu spółki Medical Concept, skupiającej 220 podmiotów rynku usług medycznych na terenie RP.

Od 2015 r. Prezes Zarządu Salus Centrum Medyczne sp. Z.o.o.

Tomasz Kosiński

Dyrektor Ośrodka Klinicznego w Wałbrzychu

Jest absolwentem Akademii Rolniczej we Wrocławiu, ukończył studia podyplomowe na Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu „Finanse i bankowość” i „Zarządzanie firmą w gospodarce rynkowej”. Studia MBA ukończył w Ernst & Young Academy of Business.

Praktyk z 16-letnim doświadczeniem managerskim w obszarze zarządzania strategicznego, obsługi klienta, rozwoju produktów i dystrybucji w firmach z kapitałem polskim i zagranicznym w branży finansowej. Zarządzał dużymi strukturami sprzedaży i obsługi klienta, posiada doświadczenie w zarządzaniu zespołami managerów średniego szczebla. W trakcie 10 lat pracy, w środowisku międzynarodowym w bankowości, odpowiadał za opracowanie, wdrażanie i realizację strategii w segmencie MŚP. Ma doświadczenie w pracy w projektach ogólnofirmowych związanych z marketingiem i pozycjonowaniem strategicznym.

Z rynkiem usług medycznych związany od 6 lat, jako współwłaściciel podmiotu medycznego „A2 Clinic”. Jest prezesem zarządu spółki Medial Progress, największej grupy zakupowej na rynku prywatnych podmiotów medycznych. Jest również członkiem rady nadzorczej Polskiego konsorcjum Medycznego S.A.

Marek Dymkowski

Dyrektor ds. Finansowych

Doświadczony przedsiębiorca i menedżer. Przez niemal 20 lat pracy zawodowej:

- tworzył i zarządzał zarówno własnymi przedsiębiorstwami jak i całymi działami w dużych korporacjach oraz

- był i jest członkiem władz różnych przedsiębiorstw.

Uczestniczył w przedsiębiorstwach działających w branżach bankowej, leasingowej, windykacyjnej, IT, hotelarskiej, nieruchomości, obsługi i wsparcia produkcji. Ostatnie 11 lat to prowadzenie przedsięwzięć medycznych. Szeroka i interdyscyplinarna wiedza, zdobyta zarówno w procesie edukacji jak i w/w aktywnościach zawodowych pozwala wspierać innych przedsiębiorców w zakresie analiz, planowania rozwoju zarówno krótko, jak i długo terminowych, w wielu aspektach ich działalności.

Magdalena Markowska

Manager ds. Koordynacji Badań